Sunday, April 29, 2007

Quarrel! Quarrel! Quarrel SOMEMORE!!! DARN IT!

吵架了过后,
结果是爱是恨或者是什么,
界线再也不清楚了
亲情更不用说了,

从孩子的观点让我明白地说,
无论你是我的母亲或是长辈,
不止白白惹人讨厌让人嫌你罗嗦,
恨不得没跟你认识过。
你讲也讲不听听又听不懂,
懂也不会做你做又做不好,
你现在无论说些什么我也不想听。

面对陌生疑惑肯定困难的生活,
过去的日子仿佛偷偷地在笑我,
笑我的无能也笑我白痴,
离开你是傻是对是错是残忍是刻薄。
不知情的认可说我没人性,
但我再也受不了了。

吵架了过后,你以为我们之间还会有什么?
什么都不是!!!走开!!

Had a heated quarrel again, conflict of interests, miscommunication...kinda sick of it. Ha, talk crap...quarreling makes us bonded. MY ASS!! Only know how to push the blame..damn it! Can't listen is it? LISTEN TO THIS! I DUN CARE YOU ARE MY ELDER OR WHATEVER SHIT! GO SPEND YOUR OWN BIRTHDAY YOURSELF!! YOU WANNA GRUMBLE, DO THINGS YOUR OWN FREAKING WAY! DUN POKE INTO MY MATTERS IF YOU ONLY KNOW HOW TO HURL SARCASTIC REMARKS!!! AND STOP CALLING ME ONE WHO IS COLD BLOODED!! YOU ARE THE ONE WITH THE MERCILESS TONGUE!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home